خدمات, غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی ؛غرفه های نمایشگاهی راهکاری موثر برای معرفی کسب و کار

آیا می‌دانستید که حضور در نمایشگاه‌ها یکی از موثرترین راه‌های تبلیغ و معرفی کسب و کار است؟

با ساخت غرفه‌های جذاب و خلاقانه، می‌توانید به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید و مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کنید.

شرکت آوای جاوید زاینده رود با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. ما با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و مصالح، غرفه‌هایی خلاقانه و به یاد ماندنی را برای شما خلق می‌کنیم.از طراحی گرفته تا ساخت و نصب، تمامی مراحل توسط تیم متخصص ما انجام می‌شود.

همچنین می‌توانید از خدمات تبلیغاتی ما نیز بهره ببرید و با استفاده از هدایای تبلیغاتی و محتوای جذاب، مشتریان بیشتری را به سمت غرفه خود جذب کنید و بهترین تاثیر را در تبلغات خود داشته باشید .

با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه غرفه‌سازی نمایشگاهی بهره مند شوید. ما با ارائه راهکارهای خلاقانه و کارآمد، به شما کمک خواهیم کرد تا در نمایشگاه‌ها حضوری موثر و به یاد ماندنی داشته باشید.

شماره تماس :09124245812 بهنام مرادیان

مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی

مرحله مفهوم سازی و برنامه‌ریزی: در این مرحله، ایده‌ها متولد می‌شوند و استراتژی‌ها تدوین می‌شوند. این مرحله بر پایه‌ی درک اهداف نمایشگاه و پیام برند است.

فرآیند طراحی باید با یک مفهوم قوی شروع شود، خواه یک ایده خلاقانه، یک پیام منحصر به فرد یا یک رویکرد طراحی جسورانه باشد. این پایه و اساس ظاهر و احساس کلی غرفه را ایجاد می کند.برای داشتن ایده های خوب می توانید حتما بهترین طراحی های سال های گذشته را مشاهده کنید .به طور مثال مقاله (برندگان جوایز غرفه نمایشگاه جهانی 2022 ) را در سایت exhibitionworld مشاهده بفرمایید

 

برندسازی و داستان سرایی :

غرفه سازی نمایشگاهی باید هویت و داستان منحصربه‌فرد برند را با استفاده از عناصر بصری، گرافیک و سایر اجزای طراحی به‌طور موثر ارتباط برقرار کند.این مرحله از ساخت غرفه سازی نمایشگاهی  در مورد اطمینان از این است که هر عنصر بصری روی غرفه با هویت برند همسو می شود و پیام آن را به طور مؤثر این مرحله تقویت صدای برند است جایی است که غرفه نمایشگاهی واقعاً با هویت برند شروع به طنین انداز شدن در نمایشگاه خواهد کرد.غرفه سازی نمایشگاهی

مرحله طراحی و چیدمان غرفه :

در این مرحله از غرفه سازی نمایشگاهی، تصمیم‌گیری درباره موضوع طراحی و چیدمان غرفه انجام می‌شود. این شامل در نظر گرفتن مخاطبان هدف، محصولات یا خدمات مورد نیاز است.در هنگام طراحی غرفه مهم است که مخاطب هدف را در نظر داشته باشید. طراحی باید مطابق با علایق، نیازها و ترجیحات آنها باشد.اندازه و چیدمان غرفه اندازه غرفه و چیدمان عناصر درون آن از عوامل مهم هستند. طراحی باید فضای موجود را بهینه کند و جریان کارآمد بازدیدکنندگان را تضمین کند.

 

مرحله ساخت و اجرای غرفه سازی :

این مرحله  از غرفه سازی نمایشگاهی به طور قابل توجهی بر جذابیت بصری غرفه تأثیر می گذارد. فراموش نکنیم این مرحله از ساخت و اجرای غرفه به توضیحات مراحل طراحی غرفه نمایشگاهی مرتبط است.  

مرحله جزئیات و نکات نهایی: جزئیات پیچیده، عناصر نام تجاری، و ویژگی های تزئینی مربوط به این مرحله است. این می تواند شامل قرار دادن لوگو، تجهیزات تزئینی یا هر عنصر طراحی خاصی باشد که زیبایی شناسی غرفه را افزایش می دهد.

 

 

مرحله نجاری: در این مرحله، سازه ی غرفه را بر می دارند. این مرحله از ساخت غرفه نمایشگاهی به طور خلاصه، مرحله نجاری می باشد که در آن افراد مشغول در این مرحله سازه ی غرفه را بر می دارند.

بنابراین، مراحل غرفه سازی شامل مفهوم سازی و برنامه‌ریزی، طراحی و چیدمان، ساخت و اجرای، جزئیات و نکات نهایی، گرافیک و برندسازی، و نجاری می‌باشد.

نمونه دیگری از غرفه سازی در برای سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری کشور

غرفه سازی نمایشگاهی در آوای جاوید غرفه سازی نمایشگاهی در آوای جاوید

غرفه سازی نمایشگاهی در آوای جاوید غرفه سازی نمایشگاهی در آوای جاوید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *