خدمات, المان های شهری

ساخت المان شهری

ساخت المان شهری، طراحی به صورت سه بعدی

تبدیل تصاویر و طراحی ها به المان های شهری زیبا

ساخت مجسه  و المان های شهری از تصویر و ایده های شما ،مطابق با فضای که در نظر دارید. در این فرایند شما راهنمایی خواهید شد تا چه ابعاد ،چه متریال و چه سبکی برای شما بهترین خروجی را خواهد داشت 

قیمت المان های شهری :

در قیمت گذاری عوامل مختلفی موثر است.اما اطمینان داشته باشید قیمت ها مطابق با بهترین تولیدی های سطح کشور و باکیفیت بالا خواهد بود.

المان های شهری عید نوروز

    0%
    مجسمه نوروزی
    المان شهری سفره هفت سین

    ساخت المان های شهری

    راهنما جامع خرید المان شهری برای شهرداری ها 

      • خرید و سفارش  المان شهری آنلاین

    المان یا نماد شهری عناصری در طراحی مدرن شهری هستند که با تلفیق معماری  هنر پیکرسازی و با استفاده از ویژگی اشکال و حجم های سعی در انتقال مفاهیم خاص و انتزاعی به مخاطب دارند.

    المان های شهری که به نوعی نماد های فرهنگی محسوب می شوند باعث ساخت هویت فرهنگی یک شهر شده اند که باتوجه برداشت مردم و بینندگان ،خلق اثر جاودانه در ذهن مخاطب می کوشند.

    برای ساخت و طراحی المان های شهری المان های شهری به ساختار فرهنگی و آئینی مردم هر منطقه توجه شود.

    در ساخت المان های شهری از متریال متفاوتی چون فلز فایبرگلاس ،سنگ چوب وبتن استفاده می شود .

    این سازه ها که علاوه بر زیباسازی شهریرسالت انتقال مفاهیم به مخاطب و معرفی فرهنگ یک شهر را برعهدا دارند . در صنعت گردشگری هم تاثیر بسزایی دارند و عمدتا گردشگران المان های معروف شهری که تبدیل به مجسمه های کوچک شده اند را به عنوان یادبود سفرخود خریداری می کنند.

    معرفی انواع المان شهری 

     دسته اول :المان های نمایشی هستند که معمولا در گالری ها و نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و صرفا جنبه هنری و زیبایی دارند  و به دنبال انتقال مفهوم به بیننده  هستند و ذات زیبا شناسانه دارند .

    ئسته دوم :این آثار المان های مفهومی یا بیانی تشکیل شده اند.

    که عموما در معرض دید عموم مردم هستند و لزوما برای درک آن ها نیاز به شناخت انواع هنر نداریم ،این دسته به دنبال رسالت خود  در رساندن مفهوم مشخص به ذهن مخاطب هستند .

    دسته سوم:المان های عملکردی هستند که نیازمند تحقیق و مطالعه بیشتر در زمینه نیاز ها های خاص انسانی برای استفاده بهینه در فضاهای مناسب هستند و برای درک مفهوم المان های عملکردی می توان به طراحی متفاوت ایستگاه های مترو و اتوبوس و ..اشاره کرد.

    البته طراح می تواند هر سه نمونه از این طراح ها را ترکیب و طراحی کند .

    از آن جایی که طرف قضاوت هر المان یا نماد قطعا مردم هستند بین طراح و سازنده و مجری هر المان باید ویژگی های قومی محلی هر منطقه به خوبی آشنایی داشته باشد .

    در ساخت المان های شهری علاوه بر زیبایی بصری باید به کارایی این سازه ها نیز دقت شود

    فضای مناسب برای نصب و طراحی صحیح و درک آسان برای مخاطب نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

    المان های شهری گاهی نماد صلح و خواهر خواندگی بین شهر و کشور ها نیز قلمداد می شوند،خواهر خواندگی شهرها قراردادیست که بین شهر های مختلف که از نظر تاریخی،علمی ،صنعتی و یادانشگاهی و هنری تشابه ویا منافع مشترک دارند خوانده می شود و یا یک سمبل مشترک در هردو شهر باعث ایجاد رونق گردشگری بین دو خواهر خوانده می شود.

    یکی از رسالت های مهم المان های شهری بالابردن کیفیت زندگی شهروندان از طریق زیباسازی شهری است و از آنجا که زندگی صنعتی وخشک امروزی باعث رخوت و کسالت روزافزون شده است .

    نصب المان ها باعث ایجاد شور و شوق و حض بصری در مردم شده و یادآور وقایع تاریخی و حماسی گذشته و چهره های مفاخر هرقوم و ملیتی است .

    معرفی بهترین فروشگاه المان شهری در منطقه 

    شرکت فرهنگی هنری آوای جاوید نیز پا به عرضه گذاشته و با مشارکت در طراحی و ساخت و اجرای المان های شهری رسالت فرهنگی خود را به جهت زیبا سازی به خوبی ایفا کرده است .

    برخود می بالیم که توانسته ایم در پروژه های بزرگ زیباساری شهری در جای جای ایران از مشاوره تا اجرا نام آوای جاوید را جاودان کنیم. 

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *